Om Foundever.
Et verdensledende BPO-selskap med 46 års erfaring i bransjen med kontinuerlig fokus på utvikling og innovasjon.
Hvem er vi?
Du kjenner kanskje til oss som Sitel eller SYKES – faktumet er at vi er begge deler, og Foundever! I 2021 ble de to verdensledende call center-konsernene Sitel og SYKES slått sammen til én enhet, og fra 1. mars 2023 begynner vi på et helt nytt kapittel når vi blir Foundever.
Vår bedriftskultur er preget av lagånd, innovasjon og engasjement for å alltid levere høyeste kvalitet og kundetilfredshet. Med hovedkontor i Miami, Florida (USA) og virksomhet i ytterligere 45 land, støtter vi i dag 750 klienter på 60 språk.
Foundever i Norge
Foundever Norge ble etablert i 2010 i Bergen. Virksomheten startet med omtrent 100 ansatte som betjente vår klient i reiselivsbransjen. I dag har vi nærmere 250 spesialister som betjener klienter innen telekommunikasjon e-handel og teknisk support.
Med over 46 års erfaring globalt og 13 år i Norge, kan vi med sikkerhet si at vi har det som trengs for et vellykket BPO-samarbeid; lokal markeds- og kundekunnskap, kombinert med global kapasitet og erfaring.
Foundever i Norden
Foundever i Sverige
I 1996 ble Foundever etablert i Sverige, og i dag tilbyr vi kundeservice, salg og teknisk support på alle nordiske språk fra fem kundesentre; Jönköping, Gøteborg, Kalmar, Dals-Ed og Sveg. Vårt nordiske hovedkontor ligger i Stockholm. Kundene våre varierer i størrelse fra lokale små selskaper til globale giganter, og de tilhører hovedsakelig teknologi, telekommunikasjon og finanssektoren.
Foundever i Danmark
Tjenestene til Foundever tilbys fra tre call-sentre i Danmark; København, Odense og Sønderborg. I 1994 etablerte vi oss på det danske markedet, og siden den gang har vi bygget relasjoner med kunder som er aktive innen de fleste bransjer; fra helsevesen til detaljhandel, bilindustri og alt i mellom.
Foundever i Finland
Fra hjertet av Turku har Foundever tilbudt kundeservice på flere forskjellige språk, inkludert de nordiske og baltiske språkene, siden 2002. Vi tilbyr høykvalitets kundeservice, salg og teknisk støtte til flere kjente selskaper innen teknologi, eCommerve og finanssektoren.
Foundever i Kypros
Utover våre nordiske sentre leverer vi også nordisk support fra Larnaca på Kypros. Hit flytter nordboere og andre europeere for å jobbe og nyte et varmere klima, noe som gjør at språkkvaliteten er den samme som ved en onshore-løsning, bare til en lavere pris. Vi åpnet vårt første call center i Larnaca i 2017 og har vokst raskt; allerede i 2019 åpnet vi vårt andre senter i samme by, og et tredje senter ble åpnet i 2021.
Kontakt oss
Er du på jakt etter en outsourcing-partner for kundeservice? Kontakt oss i dag så vil vi utarbeide et skreddersydd tilbud som passer til din bedrifts behov!