Leveransemodeller.
Kundeserviceløsninger der du ønsker dem - hjemmefra, onshore, nearshore eller offshore.
Work at Home
Vår ISO 27001-sertifiserte Work At Home-løsning gir den ultimate fleksibiliteten slik at vi raskt kan imøtekomme dine kunders behov og tilpasse oss dine høy- og lavsesonger. Ikke bare det; Work At Home er revolusjonerende når det gjelder rekruttering og utnyttelse av kompetanse.
Uansett om du er en mindre virksomhet som trenger å utvide, en mellomstor som ønsker å øke fleksibiliteten eller en større bedrift som trenger å skalere opp – Vi hjelper deg med å nå målet.
Onshore
Vi tilbyr tradisjonelle onshore-alternativer for bedrifter som prioriterer lokal tilstedeværelse og enkel tilgang til oss.
Vårt call center i Bergen oppfyller høye kvalitets- og sikkerhetsstandarder og tilbyr gode reiseforbindelser.
Nearshore
Vi tilbyr nordisk support ikke bare fra våre sentre lokalisert i Norden, men også fra vår multinasjonale hub i Larnaca, Kypros. Nordboere og andre europeere flytter til solfylte Kypros i alt fra 6 måneder til flere år for å gjøre samme jobb som hjemme, men i et varmere klima.
Våre globale prosesser sikrer at vår høye kvalitet og sikkerhetsstandard opprettholdes på alle steder rundt om i verden, slik at det vi leverer forblir det samme, men til en mye lavere pris. Kontakt oss for å finne ut mer.
Offshore
Den ideelle løsningen hvis din prioritet er kostnadsoptimalisering. Offshoring, enten det skjer i Manila eller Cairo, vil være like trygt som våre andre on-site-løsninger på grunn av vår globale standard.
Det er vanlig å outsource backoffice og andre administrative oppgaver offshore fra Norden, men vi tilbyr også våre andre tjenester, som engelskspråklig kundeservice og teknisk support.
Kontakta oss
Er du på jakt etter en outsourcing-partner for kundeservice? Kontakt oss i dag så vil vi utarbeide et skreddersydd tilbud som passer til din bedrifts behov!